Joku on tuupannut Pisan tornia - se oli ihan kallellaan. Se en ollut minä!

Haluan heti sanoa, etten minä tehnyt sitä. Halusin kyllä pissiä Pisan tornin juureen, koska nimi oli niin hassu, mutta Mami ei päästänyt. Sen sijaan jouduin syliin. Siinä sitten huomasin, että joku oli tuupannut sitä valkoista tornia ja se oli mennyt vinoon. Mutta se oli tapahtunut ENNEN minun käyntiäni. Tässä siitä todiste:

Papin sylissä. En siis astunut maahan tassuakaan!
Meidän perhe. Baarissa oli mukavampaa, kun
sain herkullista kanaa ja pastaa! Tykkään pastasta!
Siinä näitte. Se oli ennen kuin minä tulin pois sylkystä. Tuo vino Pisa-torni sijaitsee Italiassa ja sinne oli pitkä ajomatka mökiltä. Onneksi pysähdyttiin Pisassa pissalla ja pastalla (heh, heh). Minäkin sain pastaa ja tykkäsin siitä.
Vesikippa on tuo sininen muovinen. Minä
olen ikkunasyvennyksessä ravintolassa.
Pisassa. Hih! Vieläkin naurattaa...

Istuin Mamin takana ikkunasyväyksessä ja piippailin tasaiseen tahtiin ruokkimisääntä. Sitten sain luirun pastaa ja palan leipää veden kera. Tykkäsin! Sitten tirppasia tuli ruokailemaan minun reviirille. Jouduin säntäilemään niitä kohti ja ottamaan ison rähäkän, mutta ne palasivat aina takaisin. Kun ne istuivat tuolin selkänojalle, en ylttänyt niihin ja sitten ne vain sirkuttelivat.
Häikäilemätön Tirppa. Se yritti syödä leipäni!
Pienten pisausten jälkeen lähdettiin Firenze-nimiseen paikkaan. Se on vanha ja aika haiseva kaupunki, joten tykkäsin siitä kovasti. Siellä satoi kyllä koko ajan, mistä en tykännyt, joten en paljoakaan suostunut kävelemään ulkona. Hotellihuoneessa löysin kivan pesäpaikan pyöreän nojatuolin alta ja otin siellä torkkuja. Huone oli aika hassu - kun Mami tai Papi meni suihkuun (YÖK!), sen näki huoneeseen, koska seinä oli lasia. Onneksi minä en joutunut kylpyyn!

Kävelin tämän joen yli, mutta halusin kyllä syliin.
Väkeä oli ihan liikaa minun makuuni. 

Minun Firenze-lookini ei paljoa poikkea normista.

Käytiin sellaisen mäen päällä katsomassa kaupunkia, kun
lähdettiin pois. Sitten Papi ja Mami eksyivät...
Olin Mamin kanssa, koska Papi sometti. 
En oikein tiedä, miten tämä kaupunki poikkesi siitä toisesta, mitä sanotaan Roomaksi. Paikalliset olivat aika ollakseen ja tulivat liian lähelle, joten jouduin vähän murahtelemaan etäisyyttä itselleni. Voisinkin seuraavaksi kertoa, mitä tapahtui Roomassa, kun tyttäreni Bella karkasi kadulle!




Kommentit